TurboTraktor.pl - Chiptunning ciągników

TurboTraktor.pl - Chiptunning ciągników

Zwiększ Moc swojego ciągnika. Oszczędzaj czas i paliwo.

Kalkulator efektów



Kontakt

Jurczak Auto Sport
Wysokie 10A
18-106 Turośń Kościelna
N 53º00415, E 23º0557
NIP: 9660947779
REGON: 200866638

Zadzwoń do nas0048 665 42 00 08
Zadzwoń do nas0048 85 650 56 15
Napisz do nasbiuro@jurczakautosport.pl

Godziny pracy

Poniedziałek-Piątek: 8:00-17:00
Sobota: 9:00-13:00


Nasza lokalizacja

Turośń Kościelna
Kliknij, aby zobaczyć lokalizację naszej siedziby


Media społecznościowe


Obsługujemy marki

Mapowanie ECU

Wykresy

Na poniższym wykresie widać przebieg mocy oraz momentu obrotowego przed i po modyfikacji. Największy przyrost występuje przy niskich obrotach. Jest to bardzo korzystny efekt dzięki czemu ciągnik może pracować z niższymi obrotami wykonując tą samą prace. Jeśli operator ciągnika umiejętnie wykorzysta nadwyżkę mocy to niższe obroty bezpośrednio przeniosą się na niższe zużycie paliwa.

traktor moc

Co widzimy na podstawie wykresu z hamownii

Na powyższym obrazie widać efekty remapowania ECU. Widoczny przyrost mocy oraz momentu obrotowego. W praktyce polowej przekłada się to na możliwość pracy z większą prędkością, oraz wykonanie pracy przy mniejszym zużyciu paliwa.

Na co należy zwrócić uwagę wybierając firmę tunningową?

  • doświadczenie - jest ono jest niezbędne podczas pracy z nowoczesnymi silnikami
  • koszt dojazdu serwisu - jeżeli zdecydujemy się na wykonie chiptunningu w firmie z drugiego końca kraju to w przypadku wypadku awarii skazuje nas na kosztowny dojazd lub długie oczekiwanie pozbawiając gospodarstwo ciągnika
  • rodzaj wykonanego tunningu - w ciągnikach warto korzystać jedynie z edycji map ECU, nie należy stosować dodatkowych układów często blokują one właściwą prace sterownika silnika
  • czy firma modyfikuje oryginalne oprogramowanie - bardzo często wgrywane jest oprogramowanie ze sterownika silnika podobnego modelu o większej mocy natomiast chiptuning polega na optymalizacji i zmianach seryjnego oprogramowania naszego ciągnika
  • pomiar spalin wykonany po tunningu - jeśli nie zachowamy norm spalania ciągnik może nie przejść badań technicznych

wygląd wykresu przed i po tunningu:

  • zakres mierzonych obrotów - powinien rozpoczynać się od ok. 900 a kończyć na ok. 2400 obrotów
  • przyrost momentu obrotowego - optymalnym rozwiązaniem jest maksymalny przyrost momentu obrotowego przy jak najniższych obrotach silnika, dzięki temu zmniejszy się zużycie paliwa
traktor moc

Informacja o ciasteczkach Informacja o ciasteczkach: Wykorzystujemy ciasteczka (cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają utrzymanie sesji po zalogowaniu. Można wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem.

[ Zgadzam się ] [ Nie zgadzam się ]